زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

شرط امباپه برای تمدید با پاریسن ژرمن

  • کد خبر: ۲۲۰۱۰۲
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
شرط امباپه برای تمدید با پاریسن ژرمن
به نظر می رسد در حالیکه خروج امباپه از پاریس قطعی شده، تنها یک شرط برای تمدید قراردادش با پاریسن ژرمن باقیمانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، همه معتقدند کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد و برخی رسانه‌ها از توافق قطعی او خبر داده‌اند. فابریتزیو رومانو نیز اخیرا نوشت تنها اختلاف رئال و امباپه بر سر حق تصویر است که به‌زودی برطرف خواهد شد.

امباپه دو سال پیش به رئال پاسخ رد داد و با پاریس تمدید کرد، اما این بار به باشگاهش گفته که قطعا تمدید نمی‌کند.

با وجود اینکه خیلی‌ها امباپه را در رئال می‌بینند ولی لوئیز فرناندز به موندودپورتیوو گفت که امیدش به تمدید امباپه را از دست نداده است.

او که پنالتی آخر فرانسه به برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ را گل کرد، در مورد آینده امباپه گفت: «خیلی‌ها هستند که فکر می‌کنند در پایان فصل کیلیان پی اس جی را ترک می‌کند، اما در حال حاضر چیزی رسمی وجود ندارد. به نظر می‌رسد که همه او را در مادرید می‌بینند ولی من رد نمی‌کنم که او در PSG ادامه دهد.»

فرناندز ادامه داد: «رئال مادرید امروز بازیکنان سطح بالایی دارد. در حال حاضر معلوم نیست این فصل چگونه به پایان می‌رسد. مثلا اگر پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا را ببرد، ممکن است امباپه تمدید کند. اگر راه رئال مادرید را در پیش بگیرد، بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم. زمانی که فصل به پایان برسد، خواهیم دید که او چه دستاورد‌هایی داشته و سپس تصمیم خواهد گرفت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->